ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİMİZDEN TÜBİTAK BÖLGE SERGİSİNE 36 PROJE DAVETİ
  • KAMPÜS FİLTRELE




  • KAMPÜS ADINA
    GÖRE ARA

    Kampüs adını arama kutusuna yazarak
    kampüs ara butonuna tıklayınız.



  • BİZ SİZİ ARAYALIM




    Doğa Velisiyim
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİMİZDEN TÜBİTAK BÖLGE SERGİSİNE 36 PROJE DAVETİ

21.03.2019 | Doğa Koleji

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİMİZDEN TÜBİTAK BÖLGE SERGİSİNE 36 PROJE DAVETİ

TÜBİTAK Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması bölge sergisine Doğa Kolejinden 36 proje davet aldı.

Doğa Koleji öğrencileri TÜBİTAK ortaokul proje yarışmasına 12 bölgede toplam 386 proje ile katıldı. 7 Ocak 2019’da başlayan ve 11 Şubat 2019’da son bulan başvuru sürecinde toplam 386 proje, biyoloji, coğrafya, değerler eğitimi, fizik, kimya, yazılım, matematik, tarih, teknolojik tasarım ve Türkçe alanlarında geliştirildi.
 

İlk Aşamayı 36 TÜBİTAK Projesi Geçti

Adana bölgesinden 1 proje, Ankara bölgesinden 5 proje, Bursa bölgesinden 3 proje, İstanbul Asya bölgesinden 8 proje, İstanbul Avrupa bölgesinden 9 proje, İzmir bölgesinden 5 proje, Konya bölgesinden 2 proje, Malatya bölgesinden 2 proje, Samsun bölgesinden 1 proje olmak üzere toplam 33 proje 25-27 Mart 2019 tarihlerinde gerçekleşecek olan bölge sergisine ve 28 Mart 2019 tarihinde gerçekleşecek olan bölge sergisi ödül törenine davet aldı.

Hedef Türkiye Finalleri

Bölge sergisinde her alandan birincilik, ikincilik, üçüncülük ve teşvik ödülleri dağıtılacak. Her alandan birinci olan projeler Türkiye finallerine katılacak.
 

Adana bölgesinden bölge sergisine
 

İskenderun Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Alp Ertuğrul’un değerler eğitimi alanında Nomofobi’nin (Akıllı Telefon Bağımlılığı) Toplum Üzerindeki Etkileri” projesi davet almıştır.
 

Ankara bölgesinden bölge sergisine
 

Ankara Birlik Bilim Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Ali Efe Özhan ve Selin Sacide Er’in biyoloji alanında “Tehlike Ellerimizde Çözüm Hijyende, Market Arabalarının Tutma Yerlerinden Alınan Örneklerdeki Mikroorganizmaların İncelenmesi” projesi,

Ankara Birlik Bilim Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Duru Er’in matematik alanında “Hacim Kutusu” projesi,

Ankara Çukurambar Kampüsü Doğa Ortaokulu öğrencilerinden Emir Metin Türkbay’ın matematik alanında Görme Engelliler İçin Dokunsal Napier’in Kemikleri Tasarımı” projesi,

Ankara Çukurambar Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Baha Jarad ve Sarper Aydın’ın teknolojik tasarım alanında Yeraltı Sularını Korumak ve Obruk Oluşumunu Önlemekprojesi,

Ankara İncek Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Duru Çelik’in biyoloji alanında "Gerçek Mi Mucize Mi? Zemzem Suyunun Mayalanma Özelliği Ve Geranium Sanguineum' E (Kırmızı Begonya Bitkisi), Kalanchoe Daigremontian'a (Aşkın Gözyaşları) Etkisi" projesi davet almıştır.
 

Malatya bölgesinden bölge sergisine
 

Elazığ Doğa Ortaokulu öğrencilerinden Berfin Nisa İpekten’in Matematik alanından Çok Basamaklı Sayıların Karelerini Almada Pratik Yol” projesi

Elazığ Doğa Ortaokulu öğrencilerinden Salihe Asel Zengin’in Biyoloji alanından Ellerimiz Ne Kadar Temiz” projesi davet almıştır.
 

Bursa bölgesinden bölge sergisine
 

Bursa Hamitler Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Ecem Ergin ve Ceren Özer’in Yazılım alanından “Öğretmenlerin Nomofobi Puanlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Ve Sonuçlar Dahilinde "Hakimiyet Bahçem" Uygulamasının Geliştirilmesi” projesi

Çanakkale Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Mir Düha Ceylan’ın matematik alanında “Bir Bil Bin Bul” projesi

Çanakkale Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Ömer Berk Acar ve Berhan Tuna Demir’in matematik alanında “Kuraklıktan Etkilenen Buğdaylara Asprin İyi Gelir Mi?” projesi davet almıştır.
 

İstanbul Asya bölgesinden bölge sergisine
 

Ataşehir 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Toprak Çınar Bağcı’nın yazılım alanında “Kemer Göz” projesi,

Çamlıca Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Ege Karayigen ve Arda Özerden’in değerler eğitimi alanında “Geçmişten Günümüze Bayramlar” projesi,

Kadıköy Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Oğuz Kerem Yıldız ve Özlem Erdem’in yazılım alanında “Hafıza Güçlendirme: Kendi Kendini Üreten Resfebe Uygulaması” projesi,

Kadıköy Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Alisa İda Deleon ve İrem Nur Korkmaz’ın yazılım alanında “Cepteki Hesap: Bir Tıkla Matematik” projesi,

Kadıköy Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Egehan Ege’nin biyoloji alanında “Hidroponik Tarımda Çay Ve Kahve Posası İle Oluşturulmuş Atık Kağıt Hamurunda Bitki Yetiştirilmesi" projesi,

Kartal Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Buse Ceylin Ayyıldız ve Ceren Çakmak’ın tarih alanında “Türkiye'ye Göç Eden Boşnakların Uyumları ve Kültürlerini Koruma Çalışmaları: Pendik Sapanbağları Örneği” projesi,

Sakarya Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Mehmet İslam Hağur ve İclal Tunca’nın fizik alanında “Suda Dalga Bende Enerji: Lineer Motor Kullanarak Dalga Enerjisinden Elektrik Enerjisi Üretimi” projesi,

Tuzla Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Batu Uğurtay ve Teoman Karahan’ın Türkçe alanından “Eğlen-Öğren-Kazan” projesi davet almıştır.
 

İstanbul Avrupa bölgesinden bölge sergisine
 

Bayrampaşa 1 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Dilara Kartal’ın Türkçe alanında “Yazımı Karıştırılan Sözcüklerin Öyküsü Ve Yazmaca Oyunu” projesi,

Bayrampaşa 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Kutay Genç’in biyoloji alanında “Okullarımızı Kimyasallar Yerine Doğal Temizleyiciler İle Temizleyelim” projesi,

Bayrampaşa 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Ceren Cindioğlu ve Hayal Zeliha Yemişli’nin değerler eğitimi alanında “Geçmişten Günümüze Oyunlar” projesi,

Beykent Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Feride Seıfullaeva’nın değerler eğitimi alanında “Çekinme, Yaklaş! Yardımsever Davranışların Akran İlişkileri Üzerindeki Etkisi” projesi,

Beyoğlu Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Helin Irmak Algül’ün fizik alanında “Düşme Sonucu Zayıflayan Kol Kaslarını Geliştirmek İçin Legolardan Egzersiz Aracı Geliştirme (Tutangaç)” projesi,

Halkalı 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Deniz Güneş ve Elif İnce’nin değerler eğitimi alanında “Hukuk Her Yerde” projesi,

Halkalı 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Efe Metin Çetin’in matematik alanında “Fibonacci Sayılarındaki Ağ Deseni” projesi,

Sarıyer Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Naz Özkul ve Cengiz Alp Özkul’un matematik alanında “Oynayarak Öğren: Denkle Git” projesi ,

Tekirdağ Doğa Ortaokulu öğrencilerinden Deniz Can Üreden ve Erinç Kılıç’ın Fizik alanından “Zemin Renginin Işık Kirliliğine Etkisinin İncelenmesi” projesi davet almıştır. 
 

İzmir bölgesinden bölge sergisine
 

Bergama Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Kaan Yıldırım’ın biyoloji alanında “Bergama Kozak Yaylasında Yetişen Kanlıca Mantarı (Lactarius Salmonicolor) Ve Karnabahar Mantarının (Sparassis Crispa) Besin Değerlerinin Karşılaştırılması” projesi,

İzmir Bornova Kampüsü Doğa Ortaokulu öğrencilerinden Ayşegül Çelik’in yazılım alanında “Trasap İle Güvenli Otoyollar” projesi,

İzmir Mavişehir 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Onat Ünlü’nün Türkçe alanında “Adım Adım Türkçe: Dil Öğretiminde Bilişim Teknolojileri İle Kalıcı Öğrenmeler Oluşturma” projesi,

İzmir Mavişehir 2 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Bora Karayel’in teknolojik tasarım alanında “Engelleme! Engelli Otopark Alanlarına Diğer Araçların Parketmesinin Önlenmesi" projesi,

İzmir Mavişehir 3 Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Tarık Vardarlı’nın değerler eğitimi alanında “Çevre Duyarlılığı Değerinin Kazanılmasında Ebeveynlerin Etkisi” projesi davet almıştır.
 

Konya bölgesinden bölge sergisine
 

Antalya Bilim Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Kıvanç Karakoç ve Aytunç Kerem Altuntaş’ın yazılım alanında “Düşünce Kontrollü Robot El” projesi,

Antalya Lara Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Pelin Erdoğan ve Lyublyana Alara Omalar’ın yazılım alanında “Android Tabanlı Artırılmış Gerçeklik Mobil Uygulaması: Arcell İle Hücreleri Öğreniyorum” projesi davet almıştır.
 

Samsun bölgesinden bölge sergisine

Ordu Kampüsü Ortaokulu öğrencilerinden Levent Özbucak ve Kerem Özbucak’ın kimya alanında Bazı Bitkilerin Organik Kireç Çözücü Olarak Kullanılabilme Potansiyellerinin Belirlenmesiprojesi davet almıştır.
 

Bölge sergisine davet alan öğrencilerimizi ve danışman öğretmenlerimizi tebrik eder, bölge sergisi süresince ve bölge sergisi ödül töreninde başarılar dileriz.