Haber ve Etkinlikler

CARMA PROJESİ FİNAL KONFERANSI 4-5 EKİM'DE BRÜKSEL'DE!

“Dünya Öğretmenler Günü” vesilesiyle, CARMA projesinin okullarda işbirlikli öğrenme uygulamalarının sonuçları, projenin öğretmenler ve öğrenciler üzerindeki etkisinin bir sonucu olarak geliştirilen politika önerileri sunulacak.

ETİKETLER : ab projeleri , caema eu project , belçika kralyet kütüphanesi , doğa koleji avrupa birliği

CARMA Final Konferansımız 4 ve 5 Ekim 2018 tarihleri arasında Belçika Kraliyet Kütüphanesi, Brüksel'de gerçekleştirilecektir. “Eğitimde Başarıya Giden Yolda İşbirlikli Öğrenme” sloganı altında düzenlediğimiz Avrupa Konferansında 1 günlük verimli bir tartışma için öğretmenleri, eğitim politikacıları ve paydaşları bir araya getirerek, yaygın eğitimi kullanarak öğretimi yenilikçi hale getirmede CARMA Projesinden öğrendiklerimizi da paylaşmayı hedeflemekteyiz. Konferansın ikinci gününde, yaygın eğitim uygulamalarını yürüten iki okula saha ziyaretleri gerçekleşecektir. Lütfen bu tarihi ajandanıza kaydediniz! Sonbaharda Brüksel'de görüşmek için sabırsızlanıyoruz!


Öğrenci motivasyonu ve katılımını artırmada işbirlikli öğrenme uygulamaları için adım adım rehber

CARMA projesinin hedefi örgün eğitimi yaygın eğitime dönüştürmek değildir. Proje kapsamında amacımız örgün eğitim yaklaşımını yaygın eğitim teknikleri ile zenginleştirmek ve geliştirmektir. Uygulamalar yaygın eğitim teknikleri olmasına rağmen, örgün eğitimde yer alan öğrencilerimize hitap etmesi için bu öğrenme yaklaşımları örgün eğitim içeriğine ve yapısına uygundur.”- Murcia Üniversitesi'nden Eğitim Teknolojileri Araştırma Grubu.

11 ve 16 yaş arasındaki ortaöğretim grubunda çalışan öğretmenleri hedef alan CARMA Öğrenme kiti yakında CARMA projesi web sitesinde paylaşılacaktır. Birincil odak noktası, işbirlikli öğrenme yaklaşımlarını kavrama ve öğrencinin öğrenmede motivasyonu, katılımı ve başarısını artırmak amacıyla işbirlikli öğrenme etkinliklerinin sınıfta etkin uygulanması için adım adım bir kılavuz sunmaktır.

Öğrenme kiti, özellikle dezavantajlı olarak tanımlanan öğrenme güçlüğü çeken ve erken okul bırakma riski bulunan öğrencileri dahil eden karmaşık bir ortamda ders veren ve sınıfta işbirlikli öğrenmenin nasıl uygulanacağına dair pratik fikirlere ihtiyacı olan öğretmenlere hitap etmektedir. Daha da önemlisi, bu öğrenme kiti, öğretmenlere işbirlikli öğrenme ortamını okullarda gerçekleştirme imkanı veren araçlar sunmayı amaçlamaktadır!



DOĞA KOLEJİ - KAMPÜSÜ BUL