DOĞA’NIN AKADEMİK BAŞARISI SINIR TANIMIYOR! TEOG-2'DE 469 ÖĞRENCİMİZ TÜM SORULARI DOĞRU YANITLADI
  • KAMPÜS FİLTRELE




  • KAMPÜS ADINA
    GÖRE ARA

    Kampüs adını arama kutusuna yazarak
    kampüs ara butonuna tıklayınız.



  • BİZ SİZİ ARAYALIM





DOĞA’NIN AKADEMİK BAŞARISI SINIR TANIMIYOR! TEOG-2 DE 469 DOĞA ÖĞRENCİSİ TÜM SORULARI DOĞRU YANITLADI

1.07.2017 | Doğa Koleji

DOĞA’NIN AKADEMİK BAŞARISI SINIR TANIMIYOR! TEOG-2'DE 469 ÖĞRENCİMİZ TÜM SORULARI DOĞRU YANITLADI

Doğa Kolejinin akademik başarısı, TEOG-2’de elde ettiği sonuçlar ile bir kez daha taçlandı.


Doğa Koleji sanat, spor, sosyal ve kültürel alanlardaki başarısını akademik başarıları ile taçlandırmaya devam ediyor. TEOG-2‘de 469 öğrencinin tüm sorulara doğru yanıt vermesi Doğa Koleji’nin akademik başarısını bir kez daha gözler önüne serdi. Akademik başarının sırrını, “Nitelikli kadro ve ekip çalışması” olarak açıklayan Doğa Koleji Genel Müdürü Ali Rıza LüleBu gurur hepimizin. Bu başarı; öğretmen, öğrenci ve veli ortak çalışması ile gerçekleşmiştir.”  dedi. Tüm çalışma arkadaşlarına, öğretmenlere, öğrencilere ve velilere teşekkür ettiğini söyledi. 
 

Doğa Koleji, Milli Eğitim Bakanlığı’ndan onaylı geliştirdiği eğitim modelleri ile tüm eğitim kurumlarına örnek olmayı ve Türkiye’deki eğitimi dünya standartlarının üstüne çıkarmayı hedefliyor. 
 

“Amacımız kurum olarak başarının yanında, Türkiye’deki eğitim standartlarını yükseltmektir.
 

Doğa Koleji Genel Müdürü Ali Rıza Lüle amaçlarının, eğitimin kalitesini arttırarak  dünyaya entegre gençler yetiştirmek  ve dünya standartlarının üstündeki bir eğitimle mutlu bir gelecek oluşturmak olduğunu belirtti. Lüle “amacımız sadece kurum için başarı değil, Türkiye’deki eğitim standartlarını yükseltmektir ve diğer kurumlara bunun örnek olmasıdır” dedi. Doğa’ya özgü geliştirilen eğitim modelleri ile diğer eğitim kurumlarına danışmanlık yapabileceklerini, müfredatlarını onlarla da paylaşabileceklerini sözlerine ekledi. 
 

“Başarının mimarları öğretmenler, öğrenciler, veliler...”

Akademik başarılarının mimarlarının öğretmenler, öğrenciler ve veliler olduğunu belirten Lüle,  öğretmenlerini  titizlikle seçtiklerini ve öğretmen akademileri ile onların yeteneklerini geliştirdiklerini, ,eğitimde başarının ilk koşulunun kaliteli öğretmenlerden geçtiğini ise özellikle vurguladı. 
 

“Tüm öğretmenlerimizin niteliğini Türkiye standartının üstüne çıkartıyoruz.”

Lüle, “Türkiye’nin her yerinde öğretmen kalitesini eşitliyoruz. Diyarbakır, Adana, Kütahya, Sivas, Mersin, Ankara, İstanbul gibi tüm okullarımızdaki öğretmenlerimizin  aynı kalitede olması bizim için çok önemli” dedi. 
 

“Veliler de başarımızın olmazsa olmazlarındandır.”

Eğitim standartlarını üst noktalara çekmenin ve dünya standartlarına taşımanın ilk koşulu kaliteli öğretmenlerdir diyen Lüle, başarının ortağı velileri ise asla ihmal etmediklerini belirtti. Bunun için veli eğitimlerini gerçekleştirdiklerini, veliyi eğitime dahil ettiklerini, eğitimin evde de devam ettiğini bilerek veliyi de tıpkı bir öğrenci gibi yetiştirdiklerini vurguladı. Türkiye’nin eğitimdeki lideri Doğa Koleji’ne göre veli başarının olmazsa olmazlarındandır  diye ekledi. 


“Başarı bir sonuçtur, önemli olan süreçtir.”

Ali Rıza Lüle, geliştirdikleri ve uyguladıkları eğitim metotları ile başarının kaçınılmaz olduğunu, en önemlisinin eğitim süreci, üretme ve uygulama olduğunu belirtti. Bunun gerekçelerini hem genel müdür ve esas olarak bir eğitimci gözüyle şöyle açıkladı;

Kendimize özgü eğitim modelleri geliştiriyoruz. Öğretmen-öğrenci- veli üçlemesi bizim için oldukça önemli. Hem öğretmeni, hem öğrenciyi hem veliyi eğitiyoruz. Öğrencilerimizin evrensel normlarda ve evrensel kimliğe sahip yetiştiriyoruz. Bunları yaparken aileden, veliden ve toplumdan kopuk, bağımsız gerçekleştirmiyoruz. Tüm eğitim odaklarımızla iletişim halinde kalarak ve dünyayı da takip ederek yapıyoruz. Süreci, iyi yönettiğimiz içinde akademik başarı ve her alanda başarı kaçınılmaz olur."