COLIN’S ULUSLARARASI SATIŞ DİREKTÖRÜ SAYGIN EMEKSİZ, KONUĞUMUZ OLDU
  • KAMPÜS FİLTRELE




  • KAMPÜS ADINA
    GÖRE ARA

    Kampüs adını arama kutusuna yazarak
    kampüs ara butonuna tıklayınız.



  • BİZ SİZİ ARAYALIM




    Doğa Velisiyim
COLIN’S ULUSLARARASI SATIŞ DİREKTÖRÜ SAYGIN EMEKSİZ, KONUĞUMUZ OLDU

5.11.2019 | Doğa Koleji

COLIN’S ULUSLARARASI SATIŞ DİREKTÖRÜ SAYGIN EMEKSİZ, KONUĞUMUZ OLDU

Colin’s Uluslararası Satış Direktörü Saygın Emeksiz t-MBA Girişimcilik ve İnovasyon Seminerleri kapsamında Halkalı 2 kampüsünde öğrencilerimizle bir araya geldi.

Doğa Kolejine özgü t-MBA Eğitim Modeli kapsamında gerçekleştirdiğimiz Girişimcilik ve İnovasyon Seminerlerinde öğrencilerimiz iş dünyasının duayenleri ile bir araya geliyor. Doğa Koleji Halkalı 2 Kampüsü’nde gerçekleşen etkinliğimizde öğrencilerimiz Colin’s Uluslararası Satış Direktörü Saygın Emeksiz’i ağırladılar.

 

Saygın Emeksiz, söyleşisinde küresel düşün yerel hareket et mantığıyla markalaşma sürecini başlatmanın önemine değindi. Emeksiz öğrencilerimize yeni fikirlere açık olmanın ve yurtdışı fırsatlarını değerlendirmenin önemini anlattı. Bunun için de yabancı dilin geliştirilmesinin gerekliliğinden bahsetti. Başarılı olmanın istikrarla sağlanacağını dile getiren Emeksiz, başlanan bir işin mutlaka bitirilmesinin alışkanlık haline getirilmesine değindi. Emeksiz, öğrencilerimize hedeflerini her zaman yüksekte konumlandırılmalarını bu sayede başarı oranının da yüksek olacağını öğütledi. Lise yıllarında babasının yanında ticaret işine başlayan Emeksiz, öğrencilerimizin t-MBA Eğitim Modeli ile elde ettikleri kazanımların önemine vurgu yaptı.  

 

Saygın Emeksiz satış ve pazarlamada kurumların dikkat etmesi gereken konular hakkında da öğrencilerimize paylaşımlarda bulundu. Örneğin mağazalardaki müşteri yönlenmesi genellikle ülkelerin trafik akış yönün göre şekil alır diyen Emeksiz Türkiye’de trafiğin sağdan aktığını ve bu nedenle kendi markalarında satışının artmasını istedikleri ürünleri sağ tarafı baz alarak yerleştirdiklerini paylaştı. Mağazalarında ışıklandırma mağaza kokusu, vitrin temaları, kurumsal logo ve reyon düzenleme sistemleri gibi kurumsal kimlik ögelerine çok önem verdikleri bilgisini aktardı.

 

Kasım ayı boyunca tüm Doğa Koleji kampüslerinde gerçekleşen t-MBA Girişimcilik ve İnovasyon Seminerleri ile öğrencilerimiz geleceğe dair ipuçlarını iş dünyasının başarılı rol modellerini dinleyerek ediniyorlar.