Haber ve Etkinlikler

CIO’MUZ, UZAKTAN EĞİTİM VE ÇALIŞMA SÜRECİNİ DEĞERLENDİRDİ

Bilişim ve Eğitim Teknolojileri Direktörümüz (CIO) Hakan İnanır, Türkiye’nin önde gelen IT yöneticilerini dijital ortamda bir araya getiren, CXO Medya bünyesinde yayınlanmakta olan CIO Update Dergisi’nin canlı yayınına katıldı.

ETİKETLER : doğa'm evimde , online eğitim , dijital eğitim , e-doğa , CXO Medya , uzaktan eğitim , hakan inanır , cio

Youtube üzerinden gerçekleşen online yayında açıklamalarda bulunan İnanır, uzaktan çalışma modelini uygulayan eğitim kurumları için; diğer sektörlere kıyasla çok daha kapsamlı ve iyi yönetilmesi gereken bir süreçten geçildiğini ifade etti.


Bilişim ve Eğitim Teknolojileri Direktörümüz Hakan İnanır, Youtube üzerinden Dijital CIO Toplantıları canlı yayınına katıldı. İnanır, evden eğitim ve uzaktan çalışma süreciyle ilgili olarak, dijital altyapısı güçlü olmayan kurumların bu süreçte yaşayabileceği olası problemler konusunda değerlendirmelerde bulundu.


“SÜRECE ADAPTASYONUMUZ HIZLI OLDU”

İnanır, “Mobil uygulamalarımız, e-doğa dijital platformumuz ve çözüm ortaklarımızla, akademik birikimimizi güçlü bir dijital altyapıya entegre ettiğimiz için; personelimiz, öğretmenlerimiz, öğrencilerimiz ve velilerimizin sürece adaptasyonu kolay oldu. Doğa Koleji olarak tüm koşulları değerlendirip hazırlıklarımızı zaten şekillendirmiştik. Bu bakımdan iş süreçlerimizde herhangi bir aksama yaşanmadı” dedi.


“EVDEN EĞİTİM KESİNTİSİZ SÜRÜYOR”

İnanır, “Doğa Koleji olarak, online eğitime katılım oranlarımızla rekor kırdık. Ortaya çıkan istatistiksel veriler, eğitimin kesintisiz sürdüğünü gösteriyor. Dijital ihtiyaçlarımızı çözüm ortaklarımızla anlık olarak gideriyoruz. Bugüne kadar doğru şekilde yaptığımız yatırımlarla oluşturduğumuz esnek altyapımız, sorunların anlık çözümü için dijital dönüşüm anlamında yüksek bütçelere ihtiyaç duymadan aksiyon alabilmemizi sağlıyor” dedi.


“CANLI DERS SAYIMIZI ARTIRIYORUZ”       

Uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirmenin önemine değinen İnanır,Online derslere katılım ve uygulanan sınavların güvenilirliğini ölçme ve değerlendirmeye tabi tutuyoruz. Öğrencilerimiz, sistemde ne kadar vakit geçirmişler, hangi ödevlerini yapmışlar, online sınav, etüt ve testlerindeki durumları nedir, bunların hepsini ölçüyoruz. Canlı (senkron) derslerimizde öğrenci-öğretmen etkileşimini önemsiyoruz. Özellikle okul öncesi-ilkokul kademelerinde öğrenci; öğretmenle duygusal bir bağ kurduğu için canlı dersler daha da önem kazanıyor. Bu sebeple canlı ders sayımızı artırıyoruz. Bununla birlikte hiçbir çocuk, tüm gün boyunca bir bilgisayar ekranı karşısında zamanını geçirmemeli.


Doğa’m Evimde programımızı mümkün olabildiğince etkileşimli, canlı derslerin yanında son derece kaliteli online eğitim içerikleriyle desteklenmiş; sabah sporundan müziğe, kodlama ve robotikten evde rahatlıkla yapılabilen bilimsel deneylere kadar dağılımı dengeli olacak şekilde planlıyor ve uyguluyoruz. Tabii ki k12 düzeyindeki uzaktan eğitimi, tüm dünya çapında yeni yeni deneyimliyoruz. Danışman ve rehber öğretmenlerimiz öğrencilerimizi yakından takip ediyor ve onlara destek oluyorlar. Uzaktan eğitimin sosyopsikolojik sonuçlarını değerlendirecek, her şey normale döndükten sonra örgün eğitimin programı içerisinde bu sistemin nasıl yer almaya devam edeceğini hep birlikte yeniden tasarlayacağız.” şeklinde konuştu.




İTÜ ETA VAKFI DOĞA KOLEJİ - KAMPÜSÜ BUL