Haber ve Etkinlikler

DOĞA KOLEJİNE TAM 27 eTwinning ULUSAL KALİTE ETİKETİ ÖDÜLÜ

eTwinning projeleri kapsamında 2021-2022 eğitim öğretim yılında gerçekleştirilen ve başarılı bulunan tam 27 projemiz Türkiye Ulusal Destek Servisi tarafından Ulusal Kalite Etiketi ile ödüllendirildi.


Avrupa ülkelerindeki okulların, öğretmenlerin ve öğrencilerin iletişim kurduğu, iş birliği yaptığı, projeler geliştirdiği ve paylaştığı eTwinning projelerinde Doğa Koleji öğrencileri ve öğretmenlerinden büyük başarı! 2021-2022 eğitim öğretim yılında gerçekleştirilen ve başarılı bulunan tam 27 projemiz Türkiye Ulusal Destek Servisi tarafından Ulusal Kalite Etiketi ile ödüllendirildi. Projeleri ile Ulusal Kalite Etiketi Ödülü kazanan tüm öğretmenlerimizi, projelerde yer alan öğrencilerimizi ve kampüslerimizin değerli yöneticilerini kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.
Kampüslerimizde Ulusal Kalite Etiketi Ödülü almaya hak kazanan projeler ve içerikleri ise şu şekilde;

Ankara Bağlıca Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Samet Bağçalı'nın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin meyve atıkları ve posalarıyla gübre üreterek biyoçeşitlilik ve geri dönüşüm konularında bilgi ve bilinç sahibi olmalarını sağlamayı hedefleyen "Our Common Wealthy Biodiversity" projesi,

İngilizce öğretmenimiz Sema Yıldırım’ın okul öncesi seviyesinde yürüttüğü, tüm canlılara temiz ve yaşanabilir bir dünya bırakmak için yapılabilecek uygulama tasarruf tedbirleri konusunda öğrencilerin bilinç düzeylerini artırmayı hedefleyen "Gezegenimizi Kurtaralım" projesi

Antalya Kampüsümüzde;

İngilizce öğretmenimiz Gizem Erkan’ın okul öncesi ve ilkokul seviyesinde yürüttüğü, özellikle imkânı olmayan öğrenciler için meyve, sebze veya farklı yiyecekler tatmalarına olanak sağlayarak, onların sosyal ve kültürel gelişimlerine katkıda bulunmalarını hedefleyen "Have You Ever Tasted" projesi,

Antalya Alanya Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Zeynep Mürüvvet Aydın ve sınıf öğretmenimiz Dilek Özadam'ın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, oyuncak sektöründe kız çocuklar için STEAM eğitimi yoluyla değişim yaratmayı hedefleyen "STEAM for Girls" projesi,

Sınıf öğretmenimiz Zeynep Mürüvvet Aydın'ın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilere eski meslekleri tanıtmak ve eski mesleklerin günümüzdeki durumunu gözlemlemeyi hedefleyen "Unutulmayacak Unutulmuşlar" ve Alanya bölgesinin tarihi ve kültürel zenginliğini yabancı ortaklara tanıtmayı hedefleyen "My Lovely Town" isimli projeleri,

Sınıf öğretmenimiz Aliye Erkuş'un okul öncesi ve ilkokul seviyesinde yürüttüğü, çeşitli etkinlikler yoluyla öğrencilerde tükenebilir temiz su kaynakları konusunda farkındalık oluşturmayı hedefleyen “Water” projesi,

Matematik öğretmenimiz Pınar Şirin’in ortaokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin bitki artıklarından kompost ve atık bezlerden kumaşlardan eko bebek yaparak atıkları tekrar kullanılabilir hale getirmelerinin hedeflendiği "Life In Zero (Sıfırda Yaşam)" projesi,

Anaokulu öğretmenimiz Algül Altıntel’in okul öncesi seviyesinde yürüttüğü, öğrenci merkezli etkinlikler ile çocukların farklı gelişim alanlarını destekleyen ve yaratıcılıklarını ön plana çıkarmayı hedefleyen “Hayalimi Yaşıyorum” projesi,

Antalya Konyaaltı Kampüsümüzde;

Fen bilgisi öğretmenimiz Ayşenur Sağlam'ın ortaokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilere doğal afetlerin neler olduğunu ve neden meydana geldiğini anlatarak doğal afetlerden önce, doğal afetler sırasında ve doğal afetlerden sonra neler yapılması gerektiğini öğretme hedefleyen "Afet Bilinci Yaratmanın Tam Zamanı" projesi,

Matematik öğretmenimiz Kübra Akşab'ın ortaokul seviyesinde yürüttüğü, Anadolu masallarının ve dünya masallarının ortak noktalarında öğrencileri buluşturmayı ve öğrencilerin kendini masal dilinde anlatma becerilerini artırmayı hedefleyen "Masal Yolu" projesi,

Büyükçekmece Kampüsümüzde;

Fen bilimleri öğretmenimiz Perihan Akyürek’in ortaokul seviyesinde yürüttüğü, çevre kirliliği, atık plastikler ve iklim değişikliği gibi küresel konular hakkında dikkat çekmeyi ve sürdürülebilir yaşama katkı sunmayı hedefleyen “Plastic Panic” ve “Climate Change” projeleri,

Fen bilimleri öğretmenimiz Deniz Bardız’ın ortaokul seviyesinde yürüttüğü, bilimin alanlarında başarılara imza atmış kadın bilim insanlarını tanımak ve tanıtmayı hedefleyen "Bilimin Kadın Kahramanları" ve öğrencilere organları ve görevlerini öğretmek ile sağlığımızı korumak için yapılması gerekenler konusunda farkındalık kazandırmayı hedefleyen "Vücudumu Tanıyorum Sağlıklı Yaşıyorum" projeleri,

Matematik öğretmenimiz Rabia Bektaş’ın ortaokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin okul dışı öğrenme ortamlarında yaparak-yaşayarak öğrenme, iş birlikli çalışma gibi yollarla tecrübe edinerek, matematiği doğa ve yaşamın her alanında deneyimlemelerini hedefleyen "Out Of School Math" projesi,

Zonguldak Ereğli Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Hatice Başak Ünal'ın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, 7-10 yaş grubu öğrencilere 21. yüzyıl becerilerini sahiplenebilecek sorumluluk becerilerini kazandırmayı hedefleyen "Güven Bana" projesi,

İzmir Güzelbahçe Kampüsümüzde;

Satranç öğretmenimiz Seda Argun’un ilkokul seviyesinde yürüttüğü, her çocuğun özel olduğu ve beceri duygusunu tatması gerektiği inancıyla öğrencilerin sosyal, kültürel etkinlikler yardımıyla özerklik, özgüven, iletişim, etkili konuşma ve dijital yetkinlik gibi becerileri kazanmalarını hedefleyen “Ben de Varım” projesi,

Matematik öğretmenlerimiz Zeynep Özdemir ve Tugay Can'ın ortaokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin spor, edebiyat, tarih, resim, müzik gibi disiplinler arası çalışmalar yaparak, matematiğin hayatın her yerinde olduğunu, pi sayısı ile matematiğin ilişkisini somut bir şekilde keşfetmeleri hedefleyen "World Pi Day Project - Math Festival" projesi,

Fen bilimleri öğretmenimiz Cansu Köksal’ın ilkokul ve ortaokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin doğal kaynakların tükenmesi konusunda farkındalığının artması, enerji tasarrufu konusunda çalışmalar yapmasını, öğrencilerin web 2.0 araçlarını kullanarak teknoloji ve internet kullanma becerilerinin artırmayı hedefleyen “Enerji Timleri” projesi,

Sınıf öğretmenimiz Merve Kılıç ve görsel sanatlar öğretmenimiz Özge Özyürek Can’ın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin geri dönüşüm hakkında farkındalıklarını geliştirmeyi ve çöp olarak nitelendirilen maddelerden yeni ürünler yaratarak geri dönüşüm sürecine aktif katılımlarını hedefleyen "Tüketen Değil Üreten Nesiller" projesi,

Sınıf öğretmenimiz Dilan Karbaş Kök'ün ilkokul seviyesinde yürüttüğü, oryantiring sporu ile öğrencilerin harita ve konum bilgilerini öğrenerek doğada yön bulmalarını, çevrelerini daha iyi tanımalarını hedefleyen "Al Haritanı Eline" projesi,

İzmir Mavişehir 2 Kampüsümüzde;

İngilizce öğretmenimiz Oliwia Wojtukowicz'in ilkokul seviyesinde yürüttüğü, çevrimiçi bir gazeye ile İngilizce ve teknoloji bilgisini artırmak, öğrencileri iş birliği yapmaya teşvik etmeyi hedefleyen “School Gazette” projesi,

İzmir Torbalı Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Büşra Nur Günteke'nin ilkokul seviyesinde yürüttüğü, 1. Sınıf öğrencilerinin okuma yazma sürecini daha kolay, daha eğlenceli bir şekilde tamamlamalarını sağlamak amacıyla harf öğretimini oyun ve etkinlik temelli gerçekleştirmeyi hedefleyen “Okumak İçin Bir'iz” projesi,

Kocaeli Başiskele Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Tuğba Nur Yağmuroğlu'nun ilkokul seviyesinde yürüttüğü, çeşitli etkinlikler yoluyla çocuğun kendine, okula ve çevresine karşı sorumluluk almasını hedefleyen “Güven Bana” projesi,

Sakarya Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Osman Açıkgöz ve İngilizce öğretmenimiz Beyzanur Tanca'nın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, öğrencilerin çevre bilincini artırarak evlerimizde mutfak atıklarını değerlendirmek ve organik ürün yetiştirmeyi hedefleyen “Tokosotim” projesi,

Tekirdağ Kampüsümüzde;

Sınıf öğretmenimiz Pınar Parmaksız'ın ilkokul seviyesinde yürüttüğü, çeşitli etkinlikler yoluyla çocuğun kendine, okula ve çevresine karşı sorumluluk almasını hedefleyen “Güven Bana” projesi



 

DOĞA KOLEJİ - KAMPÜSÜ BUL