Haber ve Etkinlikler

t-MBA ÖĞRENCİLERİNDEN SINIRLARI ZORLAYAN STRATEJİ PANELİ

Doğa Koleji Halkalı 2 Kampüsü Öğrenci Meclisi, “Strateji Geliştirme Paneli”nde dünyanın en önemli moda şirketlerinden biri olan “Giorgio Armani” markasını analiz ederek moda dünyasına ilham verdi.

ETİKETLER : t-mba , liderlik eğitimi , inovasyon , girişimcilik eğitimi , lise eğitimi , proje yönetimi , öğrenci meclisi , halkalı 2 kampüsü , strateji paneli

Doğa Koleji’nin özgün lise eğitim programı olan ve tüm kampüslerde uygulanan t-MBA; öğrencilerimizi hem akademik hem de kişisel gelişim olarak destekleyerek geleceğin liderleri ve girişimcilerini yetiştirmeyi amaçlıyor. 

t-MBA öğrencileri modada dünya devi olan Giorgio Armani markasına pazar stratejisi hazırladı.Programın tamamı İngilizce olarak hazırlanıp, Giorgio Armani nasıl ortaya çıktı? Giorgio Armani markasının gelecek hedef ve planlamaları nelerdir? Giorgio Armani’nin cirosu nedir? Hangi pazarda ne tür stratejiler izlendi? Müşteri ilişkileri yönetimi nasıl işliyor? Halkalı 2 Doğa Kampüsü t-MBA öğrencileri tüm bu soruların cevaplarını tartıştı ve marka için pazar stratejisi üretti!

Geleneksel hale gelen Strateji Geliştirme Paneli etkinliği kapsamında öğrenciler, aynı zamanda moda sektöründe dünyaca ünlü isim olan Angelo MAZZONE (Giorgio Armani-Technical Product Manager) ile de bir araya geldi. Öğrencilerimizin davetini kırmayarak paneli izlemeye gelen Angelo Mazzone, iş tecrübelerini ve modaya bakış açısını öğrencilerle paylaştı. Angelo Mazzone, t-MBA öğrencilerine hayran kaldığını, organizasyonun profesyonelce hazırladığını ve katılmaktan memnuniyet duyduğunu tekrar tekrar vurguladı.

t-MBA eğitimi kapsamında öğrencilerimiz farklı sektörlerin öncü markalarına stratejiler oluşturmaya ve ilham vermeye devam edecek.

İTÜ ETA VAKFI DOĞA KOLEJİ - KAMPÜSÜ BUL